Thursday, December 28, 2006

Περιμένω ένα μήνυμα


Περιμένω ένα μήνυμα,

Στη διαδρομή ξέχασα τι,

Νιώθω τη σημασία του

Προσπαθώ να ερμηνεύσω τον κύκλο γύρω μου
την έλξη, τον ορίζοντα, το χάος, τη γαλήνη, το νερό

Ακαταλαβίστικες σειρές μπιτ με βομβαρδίζουν
Διαπερνούν τα κύτταρα μου

Δεν δίνουν νόημα

Στην επεξεργασία, μου βγαίνουν ήχοι ακαθόριστοι
άρρυθμοι, στριγκοί

Τα βράδια κοιτάζω τους γαλαξίες
και βυθίζομαι ακόμα πιο βαθιά ,
στο βάλτο της άγνοιας μου

Να ταιριάξω μια γωνιά μονάχα στο παζλ

Κι’ ύστερα να κοιμηθώ

Και σαν κοιμηθώ

Να με πάρει η αστρική θύελλα
σε χρόνο μηδέν

στην άλλη άκρη της αβύσσου


Μ. Κκαϊλής

28-29 Δεκεμβρίου 2006

1 comment:

andy dufresne said...

Aγαπητέ kkai-lee,

θα μου δώσει μεγάλη χαρά να σου στείλω αναμνηστικά δωράκια του doncat.

Αν θε, στείλε μου email να συνεννοηθούμε (andydufresne69@yahoo.gr)

Kαλημέρα απ' τη ηλιόλουστη Αθήνα.