Sunday, August 05, 2018





Οι θαλασσινές σπηλιές ( της Πέγειας Πάφου )



Image result for θαλασσινές σπηλιές πέγεια

           



Γιώργος Σεφέρης (απόσπασμα από το ποίημα «[Μέσα στις θαλασσινές σπηλιές…]» της ενότητας «Σχέδια για ένα καλοκαίρι» στη συλλογή Τετράδιο γυμνασμάτων (1940))

Ωδή

Μέσα στις θαλασσινές σπηλιές
υπάρχει μια διψα υπάρχει μια αγάπη
υπάρχει μια έκσταση
όλα σκληρά σαν τα κογχύλια
μπορείς να τα κρατήσεις 
μες την παλάμη σου

Μέσα στις θαλασσινές σπηλιές 
μέρες ολόκληρες σε κοίταζα στα μάτια 
και δε σε γνώριζα μήτε με γνώριζες

Γιώργος Σεφέρης


Image result for Οι θαλασσινές σπηλιές στην Πάφο





Γιώργος Ξεφτέρης (απόσπασμα από το ποίημα “ Πάνω από τις θαλασσινές σπηλιές” της ενότητας “ Μηχανορραφίες για ένα καλοκαίρι” στη συλλογή Τετράδιο Κουκουλωμάτων ( 2018 ))

Παρωδία

Πάνω από τις θαλασσινές σπηλιές
υπάρχει μια σίψη υπάρχει μια απάτη
υπάρχει μια έκπτωση
όλα ντροπή, πόσα ρεζίλια
μπορείς να τους μουντζώσεις 
με την παλάμη σου

Πάνω από τις θαλασσινές σπηλιές
χρόνια ολόκληρα τα κάνουνε πλακάκια 
κι ούτε το γνώριζα μήτε το γνώριζες.

 Γιώργος Ξεφτέρης

Μιχάλης Κκαιλής 

(14 Απριλιου 2018)

4 comments:

astronaftis said...

Η πιο εύστοχη παρωδία! Μπράβο, Μιχάλη! (παπά μεν λαλείς παρωδία μπροστά στις φίλες μου, parody να λαλείς)

kkai-Lee said...

Νίκο σε χαιρετώ, Το ξεχάσαμε λίγο το blog. Μας έφαγε το facebook. Είδες τα παιδιά, πάντα θέλουν να είναι πιο μπροστά! Ευχαριστώ για το σχόλιο. Νάσαι πάντα καλά.

astronaftis said...

Εγώ δεν έχω facebook. Τα νοσταλγώ τα blogs. Πέρκι γράψω τζι εγιώ κάτι κάποτε...

kkai-Lee said...

Εγώ έχω. Ασχολούμαι με μέτρο και αναρτώ πάρα πολυ αραιά, όταν έχω κάτι να πω. Μπορείς να βρεις αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα. Λίγο που σε παρασέρνει. Αυτά για το facebook. Για το blog, γράψε. Νομίζω θέλει τη βοήθεια μας για να ξανεκινήσει. Θα χαρώ, όπως πάντα, να δω κείμενο σου.